14 Ağustos 2013 Çarşamba


Düğün gibi bir kutlama töreninin tabii ki mevsimi olmaz. Bu merasim kara kışta da, bunaltıcı yaz sıcağında da güzelliğini, kutsallığını korur...
Çünkü; Doğum, Düğün ve Ölüm üçlüsünün vazgeçilmez bir evrensel gerçeğidir de ondan. Zamansızdır yani...

Bazı düğünler hazırlıksız olur, kısa bir telaş yeter bu tören için. Ancak bazen de günler, aylar sürer Binbir Gece Masalı misali bitemez bir türlü; hatta son dakikada bile peri kızı hala hazır değildir !

Daha önceki yazılarımda da hep altını çizdiğim gibi öncesinin telaşı keyiflidir de sonrasının telaşı biraz alışma mücadelesidir. Neyin mücadelesi ki ? diyeceksiniz... Ee kolay mı; anlaşma,uyum, uyuşma. Kendini bile tam anlayamazken bazen, kolay mı hayatını paylaştığın insanı anlamaya çalışmak, bir olmak, beraber olabilmek ve aynı dünyada yaşayıp, aynı pencereden bakabilmek...O da bir emek !

İşte aynen böyle bu fotoğraftaki gibi olmalı gelin ile damadın en güzel fotoğrafı bence. Yani; birlikte çıkmalı tepelere ve beraber inmeli aşağılara...


Tabii ben yine girişi çok uzun tuttum; çünkü bu yazımdaki esas konum bu hayatımızın anlamlı merasiminde giyilen gelinliklerin adeta birer sanat eseri olanları...


ANNA CAMP BELL

Nasıl emek ve el işçiliği var öyle ! Sanki romantizmi çağıran birer sanat eseri gibiler. Danteller, inciler nasıl bir araya getirilip de işlenir milim milim. Kim bilir ne kadar sürede hazır hale gelirler...Tabii prenses olmak kolay değil ve bu prenseslere birer beyaz atlı prens olmak ise en zoru...






Keyif dolu, düğünü bol günleriniz olsun...

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

12 yorum:

  1. Yine seçtiğiniz fotoğrafların güzelliğine bayıldım ve yine söyledikleriniz arasından "bir gün lazım olur" diye bir kaç kelimeyi yazdım aklımın bir köşesine. Hem keyiflendirip hemde bir şeyler öğretiyor olmanızdan dolayıdır belki benim size bu kadar bağlanmış olmam. Çok mutluyum bu durumdan:)

    O dantel ve inci birleşince nasıl güzel bir görüntü çıkıyor ortaya, ayrıca modası da hiç geçmiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller çok. Gelinliğine aşık olan gelinlerden biri de benim, iç kısmını çıkarttım, ilerleyen yıllarda sıkça giymeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Değil mi Zeynep'cim ? Dantel ve inci birleşimine bayılıyorum...Yine enerji dolu yorumunla haydi Petek dedim devam yazmaya. Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  4. Sinem'cim çok söyleyen olmuştur sana ama gelinlik çok yakışmış sana. Fotolar çok hoştu! Tam değerlendirilecek tarzmış gelinliğin de zaten. Sağol geldiğin için. Öpüyorum seni de !

    YanıtlaSil
  5. 1. resimdeki ve 3-4. resimlerdeki modellere bayıldım tek kelimeyle. tam bana göre ;)) her zaman savunduğum gibi giyimde de dekorasyonda da bir tarafı çok ön plana çıkardığınızda diğer kısımlar oldukça sade olmalı. Her 2 modelde de proporsiyon çok iyi verilmiş. Teşekkürler paylaşım için Petekcim.

    YanıtlaSil
  6. Tabii, gelinliği güzel yapan da geline uygunluğu vücut yapısı ile bütünleşmesi,haklısın canım, Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Tek omuzlusunu sevdim bir de dördüncü resim sanırım.Saf bir masumiyet var.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Ben de en çok onları beğendim Safiye'cim...Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Gelinlikler harika! Ben 3. sıradakine benzer bir gelinlik diktiriyorum:) Hepsi de tam benim tarzımmm...

    YanıtlaSil
  10. Aaa ne güzel Gizem Nur, harika! Mennun oldum, KEYİFLİ BİR HABER, eminim çok yakışacaktır sana !!!
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  12. Hoş geldin Selda'cım. Teşekkürler...Hemen uğruyorum sana !

    YanıtlaSil