1 Ağustos 2013 Perşembe



Yaşadığım evler geniş ve ferah olmasına rağmen ben nedense hep minik odalar, küçük sevimli köşeleri sevmişimdir. Hatta arkadaşlarımla sohbetlerimde salonları bırakıp, böyle köşeler varsa oralarda oturup, muhabbet etmeyi tercih ederim.
Kendi evimde de yok okuma köşem yok kahve köşem diyerek mutlaka kendime ait köşeler yaratırım. Daha sempatik gelir veya daha kabuğuma çekilme yerleridir belki de. 

Siz de buyrun benim beğendiğim köşelere...İster dinlenmek için, ister kitap okumak için olsun ya da huzur köşeleri olsun...






















Kendinize ait köşelerin bulunduğu keyif dolu günleriniz olsun...






Kaynak : Evim Dergisi / Google

Etiketler: , , , ,

12 yorum:

  1. kitabını ve bir fincan da kahveni alıp keyfile oturabileceğin yerler :) çok beğendim hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim GNC . Kitap ve kahve meraklıları olunca, bizler gibi. seviyoruz böyle köşeleri değil mi ?

    YanıtlaSil
  3. çok doğru GNC. bende resimleri görünce aynısını hissettim. zaman zaman sağanak yağmurlu, kapalı ve birden çok sıcak bu İstanbul gününde bu köşelerden birinde olup keyif yapmayı tercih ederdim. Teşekkürler Petek içimi açtın yine...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler, juliette. İnanın sevindim.Niye ben geniş salonları bırakıyorum da böyle köşe bucakları seviyorum acaba diyordum. Demek sizler için de geçerli. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Harikalar Petekçim, ben de bu fotoğraflardaki gibi cumba içinde rahat, yumuşak bir sedir isterdim, renk renk yastıklı, geniş bir sedir ;) İnşallah olur bir gün ;)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Sanırım büyük evlerde küçük köşeler oluşturmanın sebebi şu: İnsanlar konuşurken dertleşirken daha yakın olmak istiyor, el ele göz göze temas kurmaya yeri geldiğinde dokunarak anlatmaya çalışıyor bu yüzdendir ki küçük mekanlar aradaki bağı arttıyor. Birliktelikler daha sıcak yaşanıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Evet haklısın, kelebeğin Hisleri.Psikolojik açıklaması bu olsa gerek. Samimi durumlarımda dokunarak konuşmayı da severim. Çok teşekkür ederim. Ha bu arada sen uzaktan bile olsa dokunabildin bana bak!

    YanıtlaSil
  8. Esen'cim işte huzur köşesi bu olurdu ! Bir gün orada oturduğunda kulağımı çınlatırsın.Teşekkür ederim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Küçük,şirin ve dağınık olmayan odalar da benim de hep hoşuma gitmiştir . Hatta öğrencilik yıllarımda arkadaşlarımla odaları paylaşırken ben ufak olan odayı seçerdim kendime :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel,Uğur demek sadece bayanlar değilmiş.Belki de samimiyet isteyen herkes için geçerliymiş.İnan neden ben böyle küçücük yerleri seviyorum diyordum !teşekkür ederim, ziyaretin için...

    YanıtlaSil
  11. Ah ne güzel köşeler bunlar :)
    Bakmak bile öyle iyi geldi ki, teşekkür ederim bu muhteşem fotoğraflar için.

    Sondan 7. fotoğrafa bayıldım ama, beni orada unutsalar keşke hiç geri dönme teşebbüsünde bulunmam herhalde :))

    YanıtlaSil
  12. Ben de onu çookkk sevdim. Tam huzur köşesi sanki. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil