11 Temmuz 2013 Perşembe


Ruhun detokslanması  yani arınması nasıl huzur verirse insana evlerimizin arınma merkezi olarak kabul ettiğim banyolar da öyle huzur vermelidir diye düşünürüm.  


Bazen evin en gözden çıkarılan köşesidir. Hani yani amacı, işlevi bellidir ya !


Ancak ben derim ki '' Kenarına bak bezini al...'' misali evimizin banyo ve  düzeni kimliğimizdir. Şanımızın yürüdüğü, dekoratif ve sosyal zevkimizin sunumunu yaptığımız salonlarımıza verdiğimiz değer kadar değer vermeliyiz evimizin bu köşesine...


İyi ki son yıllarda gerek mimari gelişmeler gerekse tasarımlar iade-i itibar yapmaya başladı banyolara...

Artık salon mekanlarına sağlanan her türlü detayı dinlenme koltuklarının bile sığabileceği şık tasarımlı banyolarda görmek mümkün...


Banyolarda kolaylığı ve düzeni sağlayacak çeşit çeşit seçenekler de mevcut. Sepetler, kavanozlar, porselen çanaklar, süslü saksılar hem şıklık hem pratiklik sağlıyor...





Özellikle benim gibi mum, çiçek ve koku meraklısı iseniz; serpiştirin banyonuza bunlardan ve uygun renkteki havlular ile de süsleyin.





Örneğin; benim banyomda yardımcı bir kızım var !


Bunlar da diğer yardımcılarım...






Keyif  Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , ,

3 yorum:

  1. banyo harika.Kız arkadaşım da banyosunu yeniletiyor,sanırım ustalarla ilgili aksiyonlu bir hikayeyi anlatacağım.

    YanıtlaSil
  2. Bu tadilat hikayeleri ilginçtir. Bekliyorum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Yorucu bir iş gününden sonra yenilenmenin yolu bizim evde banyodan geçer, evde mutfaktan sonra tadilatı için en çok masraf yaptığım yer oldu ama kesinlikle değiyor. Mumları yakıp hafif bir müzik eşliğinde ılık bir banyonun etkisi muhteşem! Balkonuna hayran kalmıştım Petek'cim ama banyona da bayıldım. Yaşama sanatını bilenlerdensin!

    YanıtlaSil