5 Haziran 2013 Çarşamba

Keyifli paylaşımlar yaşamak üzere başladığım keyifli blog yolculuğumda adeta mola verdim sanki ! Huzur ve keyif ortamı yokken paylaşımlar da anlamını yitirdi. Kafasında birçok soru işareti dolu, endişeli, üzgün bir vatandaş olmamın dışında mesleğim gereği üniversitelilerle beraber olduğum için bir haftam zor ve yorucu geçti.
Neden ? Çünkü '' İTİDAL ÇAĞRISINDA ''  bulunmanın ne demek olduğunu anladım. Hani bu çağrının sadece devlet büyüklerine ait olduğunu zannederdim. Değilmiş; üniversite hocalığı görevim boyunca ilk defa böyle bir durumla karşılaştım ve her kesimden, her görüşten öğrencilerimin buluştuğu sınıflarımda resmen itidal çağrısı yaptım. 

Biliyordum ki annelerinin kalbi İzmir'deydi. Biliyordum ki yaşlarından dolayı duruşlarını, tepkilerini medenice ve sakin bir şekilde gösteremeyebilirlerdi.

Demokratik haklarını savunurken çok kolayca başka oyunlara gelebilir, şiddete başvurabilirlerdi. Ve ben de anladım ki onlar internetten başka bir şey bilmeyen gençler değildi artık. 

Tekrar keyifli ve huzurlu günlerde buluşmak üzere...

Etiketler: ,

1 yorum:

  1. aynı kaygı durumunu hepimiz paylaşıyoruz.tüm Türk halkı için en hayırlısını diliyor ve istiyoruz...

    YanıtlaSil